Adminflow oppstod som produkt i crowdfundingselskapet Dealflow. Når en crowdfundingkampanje var fullført stod selskapene ofte igjen med med mange hundre investorer, uten noe godt verktøy for å følge dem opp og vedlikeholde aksjonærregisteret sitt – dette problemet løste Adminflow.
Siden den gang har Adminflow vokst ut av Dealflow og er nå et eget selskap. Funksjonaliteten er utvidet, og etter hvert som selskapet modnet utviklet også kundene seg. I dag er det stadig flere av våre kunder som ikke er crowdfundet, men som fortsatt har behov for et enkelt og godt verktøy for enten aksjonærregister, digitalt styrerom, investorkommunikasjon – eller alt sammen.
Hvem vi er
Teamet i Adminflow består av erfarne regnskapsførere, gründere og en ledelse med sterkt fokus på å levere løsninger som løser problemer. Vi har også et sterkt utviklingsteam som vi mener er blant de fremste på integrasjoner mot norske registre – noe vi selvfølgelig er stolte av.
Kombinasjonen av alt dette gjør at du kan føle deg trygg på at Adminflow leverer som du forventer, og at det forhåpentligvis gir deg en mindre ting å tenke på.
"Adminflow gjør det enkelt å kommunisere med investorer, forenkler dokumentflyten ifm styremøter og gjør det lettere for aksjonærene å holde seg oppdatert på dokumenter, selskapsverdi og egne aksjer."
" Adminflowgir oss en enkel håndtering av aksjonærmassen og kontroll på alt av protokolleri både styre og generalforsamlinger. Det er enkelt og trygt, og gir oss mer tid til å gjøre det som er gøy. "
"Adminflow gir oss oversikt over aksjonærene og lar oss kommunisere med dem på en effektiv måte!"
"Adminflow gir oss en god oversikt over historikken på kommunikasjonen med investorene. Det er lett å holde oversikt og integrasjonen med Altinn er suveren! Den gjør det svært enkelt å levere aksjonæroppgaven."