Historisk eierskapsrapport og andre forbedringer i Adminflow

Historisk eierskapsrapport og andre forbedringer i Adminflow

Posted by:
Stephen Øyhovden
on
September 1, 2022

Vi har brukt sommeren til å jobbe med tilbakemeldingene fra våre brukere og under finner du en liten oppsummering av noen av forbedringene vi har gjort.

Historisk eierskapsrapport
Du kan nå hente ut en eierskapsrapport fra et gitt tidspunkt i tid, for eksempel før en emisjon, rett etter en rekke handler eller kort sagt når som helst. Skulle du ha behov for å vite hvem som eide hva på et gitt tidspunkt går du bare til «Aksjonærer» og velger datoen. Da viser vi deg oversikten, og så kan du eksportere «Eieroversikt» til excel om du ønsker det.

Mer fleksibilitet i Meldinger
Vi har helt enkelt gjort det litt mer brukervennlig å forme innholdet ditt i Meldinger, slik at du nå kan bruke funksjonaliteten du er vant til fra andre meldingstjenester – som å endre skrift, bruke kulepunkter osv.

Drag and drop
Vi har hatt «drag and drop» på dokumentopplastning en god stund, men siden noen av dere ikke har fått det med seg har vi gjort det enda tydeligere at du kan dra og slippe filer direkte i din mappestruktur i Adminflow.

Sletting av styreoppgaver
Vi er ærlige på at det tidligere har vært tungvint å fjerne oppgaver som har vært opprettet ved en feil eller hvor endringer har kommet i siste liten. Nå kan du imidlertid velge oppgaven i «Styrerom» og enkelt slette ved å velge «Delete action».

Vi håper du blir fornøyd og tar alltid imot tilbakemeldinger om du skulle ha det.

PS Husk at høsten er rett rundt hjørnet, så det er lurt å sørge for at aksjonærregisteret er oppdatert slik at du er klar for innsending av aksjonærregisteroppgaven.

Du kan også være interessert i disse

August 23, 2023
Release av ny funksjonalitet i Adminflow

Vi har ikke ligget på latsiden i sommer og har mange spennende nyheter å komme med. Her finner du en oversikt over de nyeste releasene vi har sluppet nå i august.

Les mer
June 30, 2023
Effektiv kontraktshåndtering med Adminflow

Kontraktshåndtering er en essensiell del av det administrative arbeidet i alle bedrifter, og med Adminflow kan du sikre en enklere, mer effektiv og ikke minst digitalisert kontraktshåndteringsprosess for din bedrift.

Les mer
June 29, 2023
En guide til Åpenhetsloven og hvilke selskaper den gjelder for

I dagens moderne samfunn er åpenhet og gjennomsiktighet avgjørende for tillit mellom selskaper og deres interessenter. I Norge har Åpenhetsloven blitt innført for å sikre at større virksomheter opererer med høy grad av transparens. I dette blogginnlegget vil vi se nærmere på hvilke selskaper loven gjelder for og hvilke kriterier som må oppfylles.

Les mer
October 5, 2022
Forenklet rapportering for selskaper med mange SPVer

Adminflow har lenge vært populært for holdingsselskaper og andre enkle strukturer for rapportering av aksjonærregisteroppgave og lagring av viktige dokumenter. Nylig har vi sett at vi også i stadig økende grad er aktuelle for eiendomsselskaper med mange selskaper (eiendommer) i porteføljen.

Les mer
September 12, 2022
Hvordan fungerer aksjonærregisteret?

Aksjonærregisteret inneholder informasjon om hvem som eier aksjene i alle norske aksjeselskap. Alle norske aksjeselskap er pliktig å å ha en oppdatert aksjebok, og det er disse opplysningene som danner grunnlaget for aksjonærregisteret. Aksjeselskapene melder inn opplysningene gjennom Aksjonærreregisteroppgaven.

Les mer
September 1, 2022
Historisk eierskapsrapport og andre forbedringer i Adminflow

Vi har brukt sommeren til å jobbe med tilbakemeldingene fra våre brukere og under finner du en liten oppsummering av noen av forbedringene vi har gjort.

Les mer